DOUBLE WAHALA (A Short Drama)- Pt 1

Standard

Scene One

It is a warm sunset evening, Mr Donald, Okon’s master returns home to something unusual happening in his house.

OGA : Okon
OKON: Sah!!
OGA: (Frowns) Where is my wife?
OKON: Oka Maram haf comot
OGA: Did she say where?
OKON: No o Oka!
OGA: Okay. Get me my
dinner
OKON: Oka iyo o! Oka Maram say make i no gif you wak
OGA: (Mouth agape in surprise. A fly happens to flutter by. He does not see it) Whaaaaaaat!?
OKON: (Wide-eyed. Eyes dances unstably, following the fly’s movement) Oka. Close your mouth…
OGA: (Angry) Okon! Whaat!? Did i hear you correctly?
OKON: (Unruffled) Oka, why you dey vex? The hunger go wos o. I just say make you close your mouth (Mimicks)
OGA: You must be crazy (Pulls Okon by the ear)
OKON: (Yelps in pain) Oka you dey wos the mata o. Na Oka Maram face i dey look o! Aiiiii (Angrily) Oka. No draw my ear again o, na dere all the tins wey Oka Maram tell me dey o. I wan try say mek i rememba efrytin. (Pulls away sharply) infat no wak for you tode! I don join Oka Maram camp.
OGA: (Infuriated) You are fired! Get your things and get out of my house, this minute!
OKON: Wusai!? I no go comot for this house! I know say na Maram marry you, so na she get the house! Efrytin wey dey for the house na she buy am, plus all the motor dem and the place wey you dey work. (Jeers) Na Oka Maram get efryting for here! If you talk again, i go tell her say you and her sister dey scatter her bedroom when she no dey for house. Infat, she don hear all the tory sef…
OGA: (Takes heavy steps closer to Okon who moves away quickly)Okon has killed me…Okon! You have finished me!! (Slumps to the floor)
OKON: Oka! nefa die o. Maram nefa return to judge case for una two. (Bends over to examine him) Stupid man. Na you efen be the houseboy sef, nonsense! (Slaps Oga’s limp body and walks away into the kitchen)

To be continued…

About neofloetry

I am a lover of the real things of life and love. An actress, Playwright, Poetess and a lover of Hip Hop. I do not compromise my happiness for any negative thing and i am human. I just love to scribble down my thoughts, no matter the topic... I make mistakes! Welcome to my blog page.

Leave a Reply

