MY TOMBO FLY

Standard

MY TOMBO FLY

My bobo,
na you be de only fly,
de only fly wey enter my tombo.

I know se
as you fly fall inside,
de tombo catch you well well.

My friend dem
dey vex say you chuz
to fall inside my glass,
but dem no sabi se na love
and long throat for me
naim catch you sotey
you fall yakata!

My bobo,
na you be my only fly
wey enter inside my swit tombo.

I hope se
as you fall inside my glass,
na so de tombo go still catch your bodi,
sotey you go find way
to make our tombo love
stand gidigba, till you pay.

©Neofloetry, 2016.

MY TOMBO

My bebi
Na yu get de only tombo
De only tombo wey I fit enter

I know se
as I fly fol inside yo tombo,
Yo tombo com swit wel wel

Yo frends dem
No vex reach my frends
Wey chuz to petch for doti
but see as I gum inside yu laik poti.

My bebi,
Na yu get de only tombo,
De only tombo wey fit full my bele

I hope say
As I fol enta yo glas,
Na so your bodi
go com dey totoli
Sotey yu no go wan make I comot go piss.
Awa tombo love don hai
I hope say yo bride price no go HAI

©IfeanyiBernard “Prestige”

About neofloetry

I am a lover of the real things of life and love. An actress, Playwright, Poetess and a lover of Hip Hop. I do not compromise my happiness for any negative thing and i am human. I just love to scribble down my thoughts, no matter the topic... I make mistakes! Welcome to my blog page.

Leave a Reply

